2013-11-28

Jantar

Półtora miesiąca temu A. powiedziała mi o odżywce do włosów, która przyspiesza ich wzrost i zapobiega wypadaniu. Razem zasiadłyśmy do komputera i zaczęłyśmy czytać komentarze, które na różnych forach były jak najbardziej pozytywne. Dziewczyny stosujące tą kuracje były zachwycone efektami odzywki.  Dzięki tym opinią postanowiłyśmy przetestować odżywkę Jantar. Producent zapewnia, że stosowanie wcierki hamuje wypadanie włosów, stymuluje ich wzrost i odżywianie, zawarte w niej składniki są niezbędne do prawidłowego przebiegu procesów fizjologicznych skóry, jej odżywiania i regeneracji.
 Każda z Nas chciała osiągnąć inny efekt, ja liczyłam na wygraną walkę z wypadającymi włosami a A. chciała uzyskać efekt długich lśniących włosów w krótkim czasie.

Opinia Z.

Zalety : niska cena, włosy po aplikacji odżywki nie wyglądają na przetłuszczone (czego najbardziej się bałam), zdrowiej wyglądające włosy, wydajność odżywki.
Wady : codzienna aplikacja (dla mnie była uciążliwa), nie zauważyłam szaleńczego porostu włosów, włosy jak wypadały tak wypadają za to pojawiło się swędzenie skóry głowy :(
Czy użyłabym ją ponownie ? : Tak ( zastosuje ja jeszcze przez następny miesiąc aby zobaczyć jej efekty przy dłuższym stosowaniu )

Opinia A.

Zalety : niska cena, zapach ( specyficzny, przypominający wodę kolońską ), ogromne zmniejszenie wypadania włosów,  nie przetłuszcza skóry głowy po aplikacji.
Wady : nie przyspiesza wzrostu włosów, uciążliwa aplikacja- powinien być inny dozownik
Cz użyłabyś ja ponownie : Tak ( gdybym była systematyczna :P ) 
Warto wspomnieć że A zaprzestała stosowania odzywki po dwóch tygodniach ponieważ skończył jej się ten produkt. 


Podsumowując: 
Naszym zdaniem warto jednak zainwestować w tą odżywkę i dać jej szanse, na każda z Nas inaczej działa każdy produkt więc może ta odzywka przypaść nam do gustu i zdziałać cuda :-)



A. i Z.

1 komentarz:

  1. Aż wstyd, że jeszcze jej nie miałam, bo zawsze mam coś innego do spróbowania :D

    OdpowiedzUsuń