2014-02-21

Clinique Chubby Stick - Błyszczyk w kredce

O tym produkcie dowiedziałam się za pośrednictwem YouTube. Produkt ten był zachwalany na wszystkie strony, więc zaciekawiona przy najbliżeszej okazji zakupiłam go. Clinique, Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm
 czyli błyszczyk w kredce. Ja zakupiłam go w kolorze nr 13. mighty mimosa. 

Clinique, Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm mighty mimosa



Cena: Błyszczyk kosztuje 79 zł w Douglasie, dlatego warto czaić się na promocje, lub zamówić go przez internet.

Pojemność: 3 gram. Po całkowitym wysunięciu produkt ma długość 2,5 cm. Myślałam, że za taką cenę produktu będzie zdecydowanie więcej.

Zapach: Niestety, nie jest to błyszczyk z Celii o zapachu winogronowym :-( Ten zapach kojarzy mi się raczej ze szminkami mojej babci. Ale każdy ma inny gust i może właśnie ten zapach Wam się spodoba:-) Dlatego radzę przejść się do drogerii powąchać ten produkt. Mi osobiście to przeszkadza podczas jego noszenia.

Moja opinia: Idealny dla osób, które mają odwieczny problem z suchymi skórkami na ustach! :-) Świetnie je nawilża ale niestety, błyszczyk nie współgra z moimi włosami, które lubią się do niego lepić. Za to, jak na tego typu produkt, bardzo długo utrzymuje się na ustach (zazwyczaj po 3 godzinach- po jedzeniu aplikowałam znów aplikowałam produkt na usta). Świetnie kryje wszelkie niedoskonałości na naszych ustach. Zakrył on nawet moje przebarwienia, jakie posiadam po opryszczkach. Bardzo wydajny, naprawdę nie wiem kiedy go zużyje- może stąd tak wysoka cena ;-)




Podsumowując: Gdyby zapach mi odpowiadał, na pewno kupiłabym go ponownie, pomimo swojej ceny. Jeśli masz problem z suchymi skórkami, a podoba Ci się zapach tego produktu- to Twój idealny błyszczyk w kredce :-)

A.


6 komentarzy:

  1. Daje bardzo śliczny efekt na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :-) Takie delikatne podkreślenie ust. A.

      Usuń
  2. Sliczne drobinki brokatu :p ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, one są bardzo minimalistyczne, na żywo ich w ogóle nie widać :-) A.

      Usuń
  3. Ładny ten błyszczyk :) Gdzie go można kupić ?? jak chcesz to wpadnij do mnie :) http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go kupić w Douglasie, ale ja radziłabym szukać okazji w Internecie :-) A.

      Usuń