2014-10-01

Ulubieńcy miesiąca według Z :)

Hej :) Co raz więcej na przeróżnych blogach napotykam się właśnie na takie posty o ulubieńcach, dlatego postanowiłam napisać o moich ulubieńcach z tego miesiąca. W postach tego typu nie znajdą się tylko same kosmetyki czy ubrania, będziemy pisać o różnych rzeczach lub miejscach które w danym miesiącu skradły Nam serce :)
Moim pierwszym hitem który poprostu pokochałam są buty nike. Powiem Wam że wcześniej nie chodziłam w ogóle w butach tego typu, jeśli już coś z tego typu wybierałam to trampki, ale stwierdziłam że warto zaopatrzyć się w buty tego rodzaju. Miałam swoja wizje butów i może dlatego trudno mi było znaleźć moje wymarzone adidasy. Jednak po jakimś czasie znalazłam te o to butki i wiedziałam że to TE ! Nie rozstaje się z nimi praktycznie w ogóle, pasują do każdego stroju, czy to spodnie, czy spódnica sprawdzają się świetnie.

W tym miesiącu przeczytałam książkę " Małe Cuda " Cheryl Strayed. Jest to zbiór listów pisanych właśnie do autorki książki. Listy te nie są tylko tematyki miłosnej, są to pytania na różne tematy które trapią ludzi. Niektórzy zwracają się z pytaniami ' co mam zrobić ze swoim życiem ?', ' czy powinnam go zostawić ?', ale zdarzają się też pytania typu ' czy mam powiedzieć rodzicom o mojej prawdziwej orientacji ?'. Autorka odpowiadając na pytania w listach zawarte nie narzuca swojego zdania, analizuje cały list i podpowiada co możemy zrobić, jakie mamy wyjścia z sytuacji. Książka ta jest lekka i przyjemna, mi się bardzo dobrze czytało ta książkę, jeśli ktoś szuka jakiejś pozycji do poczytania w autobusie jest to idealna książka na podróż :)
W połowie miesiąca odwiedziłam poznań wraz z koleżanka i trafiłyśmy do bardzo fajnej knajpki serwującej  ' burgery poznańskie ' :) Knajpka znajduje się na ul. mielżyńskiej 14 ( nazywa się marche ), trzeba zejść po schodach na dół i wejść w głąb pomieszczenia. Wierzcie mi że ja dużo jem i lubię jeść, i ciągle czuje niedosyt, jednak gdy zjadłam połowę burgera już czułam że jestem pełna ! :D Burger mi bardzo smakował :) Dlatego polecam je każdemu kto lubi raz a dobrze zjeść :) Gdy wychodziłyśmy z knajpy zobaczyłyśmy że po drugiej stronie ulicy są ' naturalne lody '. Nie wiedziałyśmy na czym ta ich naturalność polegała ale smaki tych lodów były ciekawe dlatego skusiłyśmy się na nie :) Z racji tego że wielką fanką lodów nie jestem zamówiłam jedną gałkę o smaku oreo a moja kompanka wzięła dwie gałki o smaku snicersa i także oreo. Lody były przepyszne, więcej słów nie potrzeba :)
Ostatnim ulubieńcem miesiąca jest magazyn Women in Health. Bardzo przypadł mi do gustu artykuł o 100 najlepszych produktach z supermarketu. Jest kilka kategorii takie np. jak nabiał czy napoje i przy każdej kategorii jest opisanych i zaprezentowanych kilka najlepszych produktów. Spodobał mi się jeszcze jeden artykuł który opisuje najzdrowsze warzywa świata. Jest on bardzo przejrzysty, przy każdym warzywie mamy krótka notatkę o tym na co jest dobry i jakim chorobom zapobiega :)

A może Wy coś polecacie ? jakąś książkę ? film ? Czekamy na Wasze komentarze :) 


Dajcie tez znać czy post tego typu chcecie czytać :)
Z.

3 komentarze:

  1. Fajny mix ;)
    Uwielbiam zaglądać na blogi właśnie pod koniec miesiąca, takie posty są b. inspirujące ;)
    Ogólnie uroczy blog a o Women in health słyszałam sporo fajnych opinii, muszę zatem posiąść go czym prędzej!
    Miłego tygodnia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, ja teraz czytam gwiazd naszych wina, każdy chwali tą książke i film,może mi też przypadnie do gustu :)

    zapraszam na mojego bloga i pozdrawiam :*
    piink-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytałam już jakiś czas temu ' gwiazd naszych wina ' i uważam że książka jest świetna :) Z.

      Usuń