2014-10-30

Ulubieńcy październikowi w akcji :-)


Moi ulubieńcy w akcji! :-) Tym zdaniem chciałabym Was zaprosić na post, w którym przedstawię Wam produkty oraz akcesoria, które upodobałam sobie w październiku. 




Prostownica Philips ProCare Keratin


Na samym początku przedstawię Wam prostownicę, która niedługo będzie miała swoje 4 urodziny :-) Oto Philips ProCare Keratin HP8361/00. Urządzenie posiada nakładki o powłoce ceramiczno- keratynowej, co chroni nasze włosy przed większymi uszkodzeniami i dodatkowo je nabłyszcza. Cyfrowe regulowanie ustawienia tempreatury - od 170°C do 230°C. Dodatkową zaletą tej prostownicy jest bardzo szybki czas nagrzania. Po 30 sekundach urządzenie jest gotowe do pracy, z czego jestem bardzo zadowolona, ponieważ rano zależy mi na każdej minucie podczas szykowania się do pracy :-) Nie wiem ile wtedy kosztowała, ponieważ ją dostałam, ale teraz można ją zamówić za około 220zł. Doskonale radzi sobie również z kręceniem loków- efekty na zdjęciach :-)




Rozświetlacz MAC Soft and Gentle


Chyba nie byłabym sobą gdybym nie kupiła tego kultowego kosmetyku :-) MAC, Mineralize, Skinfinish, w odcieniu Soft and Gentle. Jest mnóstwo recenzji w sieci na jego temat, a ja zgadzam się wszystkimi tymi, które mówią o jego zaletach :-) Jedyną wadą jaką on posiada to cena (126zł), ale i tak to mnie nie zraziło do zakupu :-)




Szminka Maybelline color sensational - 547


Kolejnym ulubieńcem nie tylko października, lecz i tej jesieni jest szminka w oceniu czerwonego wina Maybelline Color Sensational, Pleasure Me Red- 547. Niestety do pracy tej pomadki nie noszę, gdyż pewnie wzbudziłaby ona pewnie małe oburzenie wśród rodziców, ale po pracy, bądź na jakieś wyjścia- jak najbardziej :-) Szminka utrzymuje się na moich ustach zadzwiająco długo, jak na mnie- koło 2-3 godzin. Niestety często oblizuje swoje usta, dlatego pomadki lubią na moich ustach migrować, bądź być zjadane :-D Ale ta pomadka świetnie daje sobie radę. Dostałaby ode mnie 5+ :-) Cena też jak najbardziej na plus- ok. 20zł.






Pure Pigment Inglot 22


A oto moje odrycie, wielkie zaskoczenie i oczarowanie pigmentem marki Inglot. Oto cień sypki do powiek AMC 22. Jest to pięknie zmielony, jedwabisty pigment, który zauroczył niejedną moją klientkę :-) Próbowałam uchwycić aparatek jego piękno. W opakowaniu fioletowy- po roztarciu złoty :-) No magia! :-) Jest cudowny i z czystym serduszkiem go polecam, na prawdę watro- a dawno niczym się tak nie "jarałam" :-D



To już wszyscy moi ulubieńcy. Mam nadzieję, że których z wymienionych produktów bądź mój gadżet Was zainteresował- od razu mówię nie pożałujecie :-) A co u Was sprawdziło się w tym miesiącu? Chętnie wypróbuję kolejne perełki. 


<3 Pozdrawiam A. <3

11 komentarzy:

  1. Ha! Mam zarówno prostownicę, jak i pigment z Inglota. Przyznam szczerze, że jeszcze nigdy nie udało mi się zrobić tak pięknych loków, jak Tobie :) Co do pyłku to szkoda, że po roztarciu widać mocniej złote drobinki. Nastawiałam się na coś bardziej w stylu duo-chrome :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loki kręciła mi koleżanka- fryzjerka, więc pewnie zależy to od techniki robienia loków :-) Pozdrawiam <3 A.

      Usuń
  2. mój ulubiony inglotowy pigment!:) rozświetlacz piękny i wielofunkcyjny, a takie jesienne kolory pomadek właśnie teraz wielbię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że też ten pigment również Cię zauroczył :-) A.

      Usuń
  3. szminka cudo!!! muszę ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny skręt, teraz żałuję że ścięłam włosy. Inglot ma przepiękny kolor, muszę się mu przyjrzeć przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakieś 2,5 roku temu ścięłam włosy na boba (z włosów sięgających do pasa) i również żałowałam tej decyzji :-( Na szczęście moje włoski szybko odrastają, a i tak chodzę do fryzjera co 3 miesiące na podcięcie końcówek. I tego Tobie też życzę <3 A.

      Usuń
  5. Aaa! Szminka jest genialna! Muszę ja mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna! Jak ją zakupisz, to daj znać jak Ci się spisuje :-) A.

      Usuń
  6. Piękny jest ten pyłek z Inglota.

    OdpowiedzUsuń