2014-01-02

Casual outfit



Rok 2013 właśnie się zakończył z czego bardzo się cieszę bo niestety rok 13 nie był dla mnie najlepszy. W 2014 mam nadzieję że będzie więcej moich postów ze stylizacjami i mam nadzieję że Wam się spodobają. Mam także nadzieję że będziecie wobec mnie wyrozumiali i nie będziecie bardzo krytykować mojego cały czas rozwijającego stylu, bo cały czas szukam nowych inspiracji. Liczę jednak na konstruktywną krytykę która będzie mnie pobudzać do dalszej pracy.
W tym poście prezentuję outfit który idealnie wpasuję się do pracy lub do szkoły, ja sama często chodzę do pracy w tej koszuli. Zresztą nie będę za dużo się rozpisywać po prostu zobaczcie i sami
oceńcie :)



zdjęcia : A. 

płaszcz -  Marc Jacobs ( własność mojej cioci )
komin - marywilska 
koszula - stradivarius 
spodnie - tally weijl  
pasek - mojej mamy 
dwie górne bransoletki - lilou 
trzecia od góry - stragan we Władysławowie 
ostatnia - minty dot

Z.

4 komentarze: