2014-01-04

Ulubieńcy roku 2013: kolorówka według A.

Hej :-) Razem z Z. wpadłyśmy na pomysł aby pokazać Wam nasze hity roku 2013 w kategorii kolorówka.
Dziś to ja pokażę Wam kosmetyki, których używałam najczęściej tego roku i nigdy mnie nie zawiodły :-)



1. Podkład, puder, korektor


PUDER: Rimmel Stay Matte 003 Peach Glow
-świetnie gruntuje korektor pod oczami,
-rewelacyjnie matuje skórę przez cały dzień,
-dla każdego rodzaju skóry.
PODKŁAD: Bourjois healthy mix serum 53 Beige clair Light beige
-dla skóry suchej idealny, gdyż nawilża naszą skóre i nie podkreśla suchych skórek,
-na mojej twarzy przypudrowany utrzymuje się cały dzień,
-lekko kryjący ale dla mnie idealny :-)
KOREKTOR: Mac Pro Longwear Concealer NW20
-korektor do zadań specjalnych- zakryje największe sińce pod oczami oraz inne niedoskonałości skóry,
-nie przesusza okolicy pod oczami,
-trzyma się cały dzień,
-cena może lekko odstraszać ale zważając na jego pojemność oraz trwałość na prawdę WARTO :-)

 

2. Bronzer, róż, rozświetlacz


RÓŻ: Bourjois 54 Rose Frisson
-starcza na wieki,
-utrzymuje się cały dzień,
-pachnie ekskluzywnymi perfumami,
-super nakłada się go dołączonym do opakowania pędzelkiem.
ROZŚWIETLACZ: e.l.f Shimmering Facial Whip 
-daje na twarzy efekt tafli wody,
-świetnie nadaje się również do nakładania na wewnętrzny kącik oka,
-niska cena.
BRONZER: Chanel Soleil Tan De Chanel Bronze Universel
-uniwersalny bronzer dla każdego typu karnacji,
-praca z nim to sama przyjemność- świetnie się go rozprowadza i nie zostawia żadnych plam,
-jego cena może odstraszać ale moim zdaniem warto go wypróbować. Ja się ZAKOCHAŁAM <3



3.  Tusz do rzęs, Eyeliner


TUSZ DO RZĘS: MaxFactor False Lash EffectFull Lashes , Natural Look Mascara;
                          Max Factor, False Lash Effect Fusion Volume and Length Mascara
-utrzymują się cały dzień,
-sylikonowa szczoteczka świetnie rozdziela i pogrubia rzęsy,
-nie odbijają się na powiece,
-nie kruszą,
-za tą jakość cena jest ok :-)
EYELINER: W tej kategorii mam dwóch ulubieńców:-)
Inglot 77 Konturówka do powiek w żelu
-utrzumuje się cały dzień aż ciężko go zmyć ale dobry płyn dwufazowy da sobie z nim radę :-)
-najbardziej czarny żelowy eyeliner z jaki kiedykolwiek pracowałam, nawet MAC się z nim pod tym względem nie równa,
-bardzo łatwo maluje się nim kreskę,
-świetna konsystencja,
-nie odbija się na górnej powiece dlatego dla osób z opadającą powieką idealny.
Maybelline New York EyeStudio Lasting Drama Gel Eyeliner 01 Black
-łatwiej go zmyć niż inglota ale to nie oznacza, że jest mniej trwały bo trzyma się na powiece cały dzień,
-równie świetnie maluje się nim kreskę,
-dołączony do niego pędzelek (chociaż ja wolę malować nim innym pędzelkiem).


4. Kredka do oczu, kredka do brwi


KREDKA DO OCZU: Maybelline New York nr 33 black 
-nie pamiętam kiedy ją kupiłam a używam ją codziennie więc starcza na wieki :-)
-bardzo dobrze utrzymuje się na linii wodnej,
-nie podrażnia oczu.
KREDKA DO BRWI: MAC Eye Brows w odcieniu Lingering
-bardzo precyzyjna,
-pięknie podkreśla brwi,
-w zależności od ilości nałożonego produktu pasuje i blondynkom i jak brunetkom,
-utrzymuje się cały dzień.



5. Cienie 

CIENIE: 
Glambox a w nim cienie z Inglota (numerki cieni widoczne na zdjęciu)
-szeroka gama kolorystyczna,
-bardzo dobrze napigmentowane,
-utrzymują się na powiece cały dzień,
- nie osypują się,
-brak minusów :-)
Sleek Au Naturel 601 
-basicowa paletka dla początkujących,
-bardzo dobra pigmentacja cieni,
-utrzymują się na powiece cały dzień,
 -nie osypują się.



6. Pomadka, Balsam do ust


POMADKA DO UST: Celia Nude 2 w 1- Nawilżająca Pomadka- błyszczyk.
 Ja mam w odcieniu 601 i 602.
-pięknie nawilża usta,
-zapach winogronowy <3
-aplikacja tej pomadki to czysta przyjemność,
-nie podkreśla suchych skórek,
-cena jak najbardziej na tak,
-gdy jest cieplej to rozpuszcza się i może się połamać więc lepiej uważać na to cudo :-)
BALSAM DO UST: Nivea Lip Butter Raspberry Rose
-pachnie jak mamba malinowa <3
-jak żadne inne masło do ust cudownie nawilża spierzchnięte usta ( a wypróbowałam ich naprawdę sporo :))
- must have na zimę,
- same zalety, minusów nie stwierdzono :-D



7. Lakier do paznokci


LAKIER DO PAZNOKCI:
Rimmel London Salon PRO 227 New Romantic
-Lakiery z tej serii niesamowicie długo trzymają się na moich paznokciach- 7-8 dni bez żadnych odprysków!
-2 warstwy wystarczą by dało to niezłe krycie,
-dostępny w każdym Rossmanie :-)
Essie 59 aperitif
 -niesamowite krycie już przy 1 warstwie,
-bardzo długo utrzymują się na paznokciach choć lakiery z Rimmela i tak wygrywają,
- cena mogłaby być niższa i dostępność lepsza ale dla chcącego nic trudnego :-)



I to już koniec moich Ulubieńców kosmetycznych roku 2013 w kategorii kolorówka. Mam nadzieję, że króryś kosmetyk skusi was, ponieważ na prawdę warto. Ja na pewno będę korzystać z nich w roku 2014 :-) 

Dajcie koniecznie znać w komentarzach co myślicie na temat tego postu i jakie kosmetyki były dla Was tymi ulubionymi roku poprzedniego :-)

Ja z niecierpliwością czekam aż Z. pokaże swoich ulubieńców.


A.


3 komentarze:

  1. bardzo lubię takie posty ;) ja jak na razie nie używam jeszcze takich kosmetyków, ale jak coś to będę wiedzieć, które warto kupić ;) a i te lakiery są świetne ;)
    cudowny blog.
    _____________________________________________
    zapraszam do mnie na linkowanie:)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni ulubieńcy :)
    Czekam na recenzję bronzera :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swego czasu chciałam kupić ten bronzer Chanel, ale nie mam przekonania do takiej formuły bronzera, więc pozostaję wciąż przy prasowańcach:)

    OdpowiedzUsuń