2014-03-20

Przydymione oczko :-)

Z. w makijażu zawsze stawia na dolną linię rzęs- lubi ją mocno podkreślać by optycznie powiększyć oko. Ja chciałam pokazać jej inny sposób, jak to zrobić by oko stało się optycznie większe i jak sprawić by spojrzenie nabrało zupełnie innego wyglądu. 
Z. ma przepiękną tęczówkę oka, którą bardzo lubię podkreślać, dlatego i dziś postawiłyśmy główny akcent na oczy :-)

Kosmetyki jakich użyłam do wykonania tego makijażu:

Twarz: 

Fluid: Bourjois healthy mix serum 53 Light beige
Korektor pod oczy: Loreal Paris Lumi Magique 1 Light
Korektor na niedoskonałości: Maybelline pure cover stick 30 Sand
Puder: Rimmel Stay Matte 003 Peach Glow
Bronzer: Sleek Face Contour Kit Light
Róż: Bourjois Blush 54 Rose Frisson

Oczy:

Jako bazę użyłam: Maybelline Color Tatto 40 Permanent Taupe
Zewnętrzny kącik czarny cień: Inglot 63
Pozostała część powieki ruchomej: Ciemny matowy brąz z palety Sleek Au Naturel
Wewnętrzny kącik- Jasno-złoty, perłowy cień ze Sleeka z paletki Storm
Jako wykończenie makijażu oka na centalną jego część nałożyłam pigment z Kobo505 Sea Shell
Dolna powieka: Cień Python z paletki Sleek Garden of Eden
Linia wona od wewnętrznej strony pokryta została czarnym eyelinerem z Maybelline  Eyestudio Lasting Drama 01 Black, kierując się bliżej wewnętrznego kącika nakładałam cielistą kredkę Oriflame Kohl Pencil
Tusz do rzęs: Eveline Magnetic Look Ultra Volume Mascara

Brwi: 

Ten sam cień użyty jako baza :-) Maybelline Color Tatto 40 Permanent Taupe
Żel do brwi: Delia Onyx brązowy

Usta:

Celia Nude nr 606


  Dajcie koniecznie znać co sądzicie na temat tego makijażu :-) 

Pozdrawiam Was baaardzo serdecznie! <3

A.

5 komentarzy: