2015-04-04

Dani Carte World of color i spółka :-) Recenzja+ Makijaż


Deni Carte jest to nowa, nieznana mi dotąd firma produkująca kosmetyki oraz akcesoria do makijażu- czyli to co kobiety lubią najbardziej :-) Od razu postanowiłam przetestować paletę cieni Dani Carte- world of color, a także sprawidzić jak będą prezentować się na oku pozostałe kosmetyki/akcesoria.
Makijaż oka przy użyciu kosmetyków Deni Carte oraz ich rzęs prezentuje się następująco :-)



Deni Carte eye shadow palette- World of color


Deni Carte eye shadow palette- World of color to paleta 10 cieni. Mają taką samą wielkość jak okrągłe wkłady z Inglota. Wszystkie cienie oprócz jasnego żółto/beżowego są perłowe, o jedwabistej konsystencji. Cień żółto/beżowy jest cieniem satynowym. Paleta zawiera bardzo dobrze napigmentowane, mięciutkie cienie. Bardzo dobrze nakładają się na powiekę palcem. Niestety podczas nakładania ich na pędzel prószą się, co można zauwaażyć na zdjęciach paletki. Podczas nakładania cieni na powieki nie osypują się i nałożone na bazę (ja użyłam cienia w kremie MAC paint pot soft&ochre) nie rolują się, oraz utrzymują na powiece CAŁY DZIEŃ!!! A teraz możecie zobaczyć cienie z bliska :-)



Deni carte waterproof eyeliner

Deni carte waterproof eyeliner- Eyeliner w kałamażu, który po nałożeniu wysycha i staje się całkowicie matowy. Posiada on precyzyjny, cieniutki, o idealnej grubości i długość pędzelek, którym pracuje się wyśmienicie. Robienie nim kresek to naprawdę czysta przyjemność. Oczywiście nie odbyło się bez testu wodnego :-) Poprzedni znajdziecie tutaj -> klik

A oto rezultaty :-) Wiedziałam, że ten eyeliner przejdzie test pozytywnie, gdyż podczas noszenia makijażu nie ukruszył się, nie wytarł. Trzymał się cały dzień i w dodatku ciężko było mi go zmyć ;-)



Deni carte gel eyeliner super soft super black

Deni carte gel eyeliner super soft super black- czarna żeowa kredka do oczu. Jest BARDZO mięciutka. W konsystencji przypomna kredkę Avon Super Shock. Dzięki swojej formule idealnie sprawdzi się jako baza w ciemniejszych makijażach :-) W tym makijażu przyciemniłam swoją górną linię wodną. Jeśli ktoś szuka miękkiej, mega czarnej kredki do oczu- to polecam :-)



Deni Carte Glamour Eyelashes

A na koniec rzęsy :-) Chyba nie trzeba tu dużo mówić, same widzicie efekt jaki prezentują na rzęsach ♥. Są mega długie, dają hollywoodzki efekt :-) Dla mnie były troszeczkę za szerokie więc musiałam je podciąć na końcach, by dopasować je do swoich oczu. Niestety mają bardzo grubą "żyłkę", gdzie nanosi się krej do rzęs- dlatego bez kreski eyelinerem bądź kredką się nie obędzie. Gdyby miały taką cienką niteczkę jak mają Ardell Demi Wispies dała bym im 10/10 punktów. A tak daję punktów 9 :-)




Dajcie znać czy słyszeliście o tej firmie. Czy próbowaliście już ich produktów, jak je oceniacie :-)?


A.

8 komentarzy:

  1. Cienie prezentują się zachęcająco, a makijaż piękny. Gdzie można dostać kosmetyki tej marki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      to ich strona -> http://denicarte.pl/pl/
      i facebook -> https://www.facebook.com/pages/Deni-Carte/118020114938357?fref=ts

      Pozdrawiam :-) A.

      Usuń
  2. O firmie nie słyszałam, ale makijaż jak zawsze boski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż <3 Firmę Deni Carte znam i lubię. Mam tam kilka perełek, które z chęcią używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Ich lakiery prezentują się na Twoich pazurkach bosko! :-) Gdybym nie była wielką miłośniczną hybryd to pewnie i ja bym się na nie skusiła :-) A.

      Usuń
    2. dzięki ;) mam jeszcze dwa do pokazania, jednak czekam aż mi odrosną pazurki, ostatnio musiałam je skrócić.

      O hybrydach się naczytałam i naoglądałam i ostatnio coraz intensywniej się nad nimi zastanawiam :)

      Usuń
  4. o tej firmie nigdy nie słyszałam! ale efekt i sam makijaż jest powalający! cos pieknego <3!!! pozdrawiam serdecznie! http://atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń