2015-04-02

H&M


Hej Dziewczyny :) Wiem że długo nie pisałam ale w ostatnim czasie dość dożo się działo w moim życiu. Przejdę jednak do sedna. Nie wiem czy wiecie ale hm w końcu otworzył swój sklep internetowy ! Długo na niego czekałam bo nie zawsze to co jest w lookbooku znajdziemy w sklepie stacjonarnym. 

W dodatku kupując w sklepie internetowym do 19.04 przesyłka jest gratis !  

HM przygotował także wiele promocji na otwarcie sklepu internetowego. Nie znajdziemy w nim samych rzeczy odzieżowych, również można znaleźć rzeczy z hm home. Wybrałam kilka ciekawych ubrań w promocyjnej cenie które mi osobiście się podobają do zaprezentowania Wam. Może Wy też znajdziecie coś dla siebie :)
Jak same widzicie jest dużo ubrań po okazyjnych cenach :)



Jak widać czarny to mój ulubiony kolor ;)

PS Jeśli chcecie coś kupić w H&M warto jest się zapisać do newslettera aby otrzymać 25 % zniżki na zakup danego produktu :)
Z.


2 komentarze: